Rosebladet

Rosebladet er et medlemsblad som kommer ut 4 ganger per år og formidler rosestoff, medlemsinformasjon, tips og råd.

På nettsidene våre er det lagt til rette for at alle medlemmer som ønsker det, kan få tilgang til pdf-versjonen av siste Rosebladet og til arkivet med tidligere utgaver.

Hvordan få tilgang til Rosebladet

Medlemmer i Roseforeningen kan få tilgang til å lese Rosebladet på nett. Dersom du ønsker det, må du sende e-post til post@norskroseforening.no med navn, adresse og medlemsnummer.

Du må være medlem i Norsk Roseforening for å få tilgang.

Redaktør av Rosebladet

Toril Linnerud har vært lidenskapelig interessert i roser i over 25 år. For noen år siden flyttet hun til Vollen i Asker hvor hun har bygget opp en hage med over 200 roser i samspill med blant annet klematis og stauder. Hun er leder i Norsk Roseforening og redaktør for Rosebladet. Tidligere har hun i en årrekke vært aktiv i roseforeningens lokale avdeling i Oslo og omegn. Hun er hobbyfotograf og foredragsholder og har tidligere også vært skribent i Rosebladet.  Du får et innblikk i hagen hennes ved å ta en titt på bloggen hennes: http://torilsgarden.blogspot.no

Rosbladets redaktør: Toril Linnerud
Telefon: +47 91656097