Besøkshager i Norge

Meld deg inn i Norsk Roseforening!

Kontingenten for enkeltmedlemsskap er kun kr 350,- pr år og for Familiemedlemsskap koster det kr. 500,-. For det får du tilsendt Rosebladet som kommer ut 4 ganger pr år og invitasjon til møter og turer. Medlemskap gir også tilgang til tidligere utgivelser av Rosebladet og andre roseartikler på vår hjemmeside.

Vi tilbyr også digitalt medlemsskap til kun kr. 200,- per år for enkeltmedlemsskap. Da får du tilgang til Rosebladet via vår nettside.

Rosebladet

Rosebladet er et medlemsblad som kommer ut 4 ganger per år og formidler rosestoff, medlemsinformasjon, tips og råd.

Som medlem kan du få tilgang til PDF-versjonen av Rosebladet og til arkivet med tidligere utgaver. PDF-versjonene vil bli lagt ut på nettsiden etter at papirutgaven er sendt til alle medlemmer per post.