Hovedside » Besøkshager i Norge » Besøkshager i Vestland – offentlige

Besøkshager i Vestland – offentlige

av | 15. juni 2024 | Besøkshager i Norge

Arboretet på Milde utenfor Bergen – deler av tekst under er tatt ut fra Universitetshagene sin egen nettside.

Det norske arboret ble grunnlagt på Milde i 1971. Det består av levende samlinger av busker og trær, spesielt rhododendron og roser. Plantene vi dyrker kommer hovedsakelig fra den tempererte delen av verden – utdrag fra nettsiden til Universitetshagene.

Arboretets samlinger er innpasset i et variert, stedvis kupert og delvis skogkledd landskap avgrenset av en fantastisk kystlinje og tjernet Mørkevatnet. Her kan du ta deilige turer på naturstier og besøke badestrendenen. Arboretet har også ulike arrangementer i løpet av året som det er kjekt å kunne delta på, blant annet arrangerer de Arboretets Dag her hvert år, der Norsk Roseforening avdeling Vestland har egen stand Rosens Dag i regi av Norsk Roseforening avdeling Vestland, holdes hvert år i umiddelbar nærhet av Rosariet.

Les mer om Arboretet på nettsidne deres HER

Muséhagen på Nygårdshøyden i Bergen sentrum – tekst under er tatt ut fra Universitetshagene sin nettside.

Muséhagen er ein av dei tre Universitetshagane til Universitetet i Bergen. Her finn du mange ulike blomar, staudar, buskar og tre i ein nydeleg grøn botanisk hage midt i Bergen.

Hagen er ei botanisk perle – trass i at han ikkje er særleg stor. Det er nok plass til kjøkkenhage med matplantar og krydder, mange blomebed, fjellhage og steinhage med vakre blomar, eit systematisk arboret med over hundre tre, vasshage med tre dammar, eit tropisk veksthus (akkurat no stengt for oppussing, diverre) og eit lite viktoriahus.

Muséhagen er ein freda botanisk hage med vitskap, forsking og formidling som fokusområde. Utvalet av planter er stort og variert med omtrent 3000 ulike sortar. Hagen er eit resultat av 120 års utvikling, med stadig utprøving av nye artar og sortar. Mange er henta inn som frø frå vilt veksande artar i Noreg og andre delar av verda, men det finst også kulturformer av økonomisk viktige artar og særleg vakre sortar.

Les mer om Muséhagen HER

Baroniet Rosendal og Rosendal Have – tekst under er tatt ut fra Baroniet Rosendal sin nettside.

Ludvig Rosenkrantz og Karen Mowatt sitt vesle slott frå 1660-åra er omgjeven av eit vakkert og historisk hageanlegg med 300 år gamal renessansehage med eit vell av roser, romantisk landskapspark frå 1850- åra, og Kjøken & Urtehage med urter, blomar, grønsaker, frukt og bær.

Hagen er bygd opp over fleire hundre år med skiftande stilretningar og motar innanfor hagekunsten. Her kan du oppleva over 300 år med hagehistorie!

Les mer om Rosendal Have HER