Hovedside » Arrangementer » Utstilling på Hadeland Glassverk 22. mai til 26. september 2021

Utstilling på Hadeland Glassverk 22. mai til 26. september 2021

av | 22. april 2021 | Arrangementer

På Hadeland Glassverk skal det være en utstilling i perioden 22. mai til den 26. september, og Hadeland Glassverk tilbyr medlemmer i Norsk Roseforening 20 % rabatt i inngang på denne utstillingen.

For å kunne legitimere et medlemskap, så er det bare å ta med siste nummer av Rosebladet med ditt navn på, eller evt ta bilde av det. Ta også bilde av baksiden på Rosebladet der ditt navn og medlemsnummer står.  Da er dette dokumentasjon god nok for å kunne få denne rabatten😍🌹 Les mer om utstillingen og hvor Hadeland Glassverk er i artikkel under.

Monet & Friends – Life, Light and Colour 22. mai-26. september.

Forbered deg på en levende symfoni av lys, farge og lyd, kombinert og forsterket for å skape det besøkende har kalt «en uforglemmelig utstilling».

Fra skaperne av Van Gogh Alive, viser vi i 2021 den engasjerende utstillingen Monet & Friends – Life, Light and Colour.

Opplev det 19. århundre gjennom øynene til Monet og andre store impresjonistiske malere. Monet & Friends – Life, Light and Colour er en digital opplevelse som engasjerer barn så vel som voksne.

Dette er ingen vanlig kunstutstilling. Impresjonistenes verk har blitt vist og beundret over hele verden i nesten to hundre år, men aldri tidligere har de blitt vist på denne måten. Maleriene blir levende når du går inn i galleriet – en opplevelse som er både fortryllende, underholdende og lærerik. Kunstnere som er representert i utstillingen, er blant andre Claude Monet, Camille Pissarro, Pierre-Auguste Renoir, Paul Cézanne og Edgar Dega.
Denne utstillingen er en digital kunstopplevelse
.

I konsernet 3Norske finner man Porsgrund Porselen, Christiania Glassmagasin, SeaDream Yacht club, Norwegian explorer og ikke minst Hadeland Glassverk.

Hadeland Glassverk ligger i sørenden av Randsfjorden på Jevnaker. Vi er Norges eldste håndverksdestinasjon, grunnlagt 1762, som spesialiserer seg på glass-produksjon. Her finner man mathall med produkter av mat og drikke fra både lokale, men også regionale småskala-produsenter. Vi har egne avdelinger som selger 1. og 2.sorterings glass, 1. og 2.sortering porselen, Interiør, Lys og Tinn, Honning fra egne kuber, og vi tilbyr servering av mat på fem forskjellige spisesteder.

I tillegg til handleopplevelsen, tilbyr vi store utstillinger, guiding, aktiviteter, og opplevelser for familien gjennom hele året.

Nytt fra våren 2021, er også muligheten for overnatting på vårt vakre Thorbjørnrud Hotell

Velkommen til Thorbjørnrud hotell (thorbjornrudhotell.no)

Vi tar også imot gruppeturer for bedrifter og foreninger, der vi har forskjellige gunstige pakkeløsninger med opplevelser og bespisning. Og fra og med mai, kan vi også tilby overnatting på Thorbjørnrud Hotell som ligger rett over veien for oss.

Så som Dere sikkert forstår, kan vi på Hadeland Glassverk tilby våre gjester mye, og skape gode opplevelser.

Hører fra deg dersom det kan være av interesse med et samarbeid.

Vennlig hilsen

Ingrid Hauge