Hovedside » Åpne artikler » Rosetur til Gøteborg 16 juni 2019.

Rosetur til Gøteborg 16 juni 2019.

av | 2. mai 2019 | Åpne artikler, Arrangementer

Norsk Roseforening avd Østfold  inviterer alle medlemmene i Norsk Roseforening til å bli med på en bussreise fra Råde Jernbanestasjon til Gøteborg med retur samme dag.
Vi baserer oss på en buss som tar 49 passasjerer – kan eventuelt utvides ved behov. Det er godt med parkeringsplasser på Jernbanestasjonen på Råde. Det går tog fra Oslo 0802 som stanser på Råde 0858.

Tidspunkt
Avreise søndag den 16 juni kl 0900 – Råde Jernbanestasjon- Påstigning Grålum (busstop på avkjøring fra E6- Påstigning Svinesundsparken – Ca kl 1130 i Gøteborg

Vi starter i Botanisk hage og deretter besøker vi Rosariet -Gøteborgs Trädgårdsforening.
kl 1530 – Besøk i Rosariet -Gøteborgs Trädgårdsforening. (ca 7 minutter med buss)                                           kl 1930 reise tilbake til Råde – avstigning Svinesundparken -avstigning Grålum – ankomst Råde ca kl 2200

Pris
Har klart å forhandle frem en pris på kr 350,- pr person. I prisen inngår bussreise- billetter på Botanisk hage (kr40). Det gir også adgang til Väksthusene i Botanisk Hage.

Måltider
Den enkelte har ansvar for å få spist i løpet av dagen og det er ikke avsatt noe tid til måltider i fellesskap. Det er resturanter i Trädgårdsforeningens Park samt 1 restaurant i Botanisk hage. Det er også mange små spisesteder innenfor gangavstand fra de ulike attraksjonene.

Betaling
Det vil bli forlangt at alle betaler for reisen på forskudd.
Betale via vipps – trykk på kjöp og skriv inn 520694 og skriv inn beløpet -skriv betaling for Rosetur og navn i merknadsfeltet.
Betale bankkonto 1080.32.68059 husk å påføre navn i merknadsfeltet. Betalingsfrist 6 juni 2019.

Påmelding
Påmelding gjøres på e-post eller via Facebook-siden og er bindende. Hvis dere ikke kan reise selv, men får solgt plassen til noen andre så er det OK. Det vil ikke bli refundert innbetalt reise.

Vennlig hilsen
Ola H Storli