Ikke gĂ„ glipp av denne Rosehelgen som avvikles den 26-28. Juni 2020 i Kalmar i SverigeđŸŒč

Norsk Roseforening er sĂ„ heldig Ă„ ha mottatt fĂžrste informasjon om Nordisk Rosehelg, «Nordisk Rosenweekend», i Kalmar i Sverige. Den skal avvikles den 26-28 juni 2020 i KalmarđŸŒčDe aller fleste av medlemmer i Norsk Roseforening har nok allerede lest om dette i Rosebladet nummer 2/2019. Program for helgen kan lastes ned lengre nede i artikkelen👍

Kort om programmet:

Fredag blir det foredrag i Kalmar med blant annet Knud Pedersen (som ogsĂ„ skal til lokalavdelingen i Bergen i september 2019), Roland Hermansson og VilhjĂĄlmur LĂșdvĂ­ksson.

Lþrdag skal det vére tur/ekskursjon til Öland, en unik þy der blant annet Sollidens Slott ligger og man kan ha vandring blant villroser.

Helgen avsluttes med busstur pĂ„ sĂžndag den 28. Juni til private TrĂ€dgĂ„rder i Kalmar LĂ€n🚌đŸŒč

NB! Post Tour til Gotland er avlyst, sÄ informasjonene om denne som stÄr beskrevet i vedlegget utgÄr.

Dette ser ut til Ă„ bli en fantastisk helg for alle rose- og hageinteresserte, sĂ„ dette mĂ„ dere ikke gĂ„ glipp av😃 SĂ„ sett av helgen allerede nĂ„, sĂ„ har du noe Ă„ glede deg tilđŸŒč

Nordisk Rosenweekend 26-28 juni 2020 i Kalmar