Hovedside » Arrangementer » Nordisk Rosehelg 2020

Nordisk Rosehelg 2020

av | 23. juni 2019 | Arrangementer

Ikke gå glipp av denne Rosehelgen som avvikles den 26-28. Juni 2020 i Kalmar i Sverige🌹

Norsk Roseforening er så heldig å ha mottatt første informasjon om Nordisk Rosehelg, «Nordisk Rosenweekend», i Kalmar i Sverige. Den skal avvikles den 26-28 juni 2020 i Kalmar🌹De aller fleste av medlemmer i Norsk Roseforening har nok allerede lest om dette i Rosebladet nummer 2/2019. Program for helgen kan lastes ned lengre nede i artikkelen👍

Kort om programmet:

Fredag blir det foredrag i Kalmar med blant annet Knud Pedersen (som også skal til lokalavdelingen i Bergen i september 2019), Roland Hermansson og Vilhjálmur Lúdvíksson.

Lørdag skal det være tur/ekskursjon til Öland, en unik øy der blant annet Sollidens Slott ligger og man kan ha vandring blant villroser.

Helgen avsluttes med busstur på søndag den 28. Juni til private Trädgårder i Kalmar Län🚌🌹

NB! Post Tour til Gotland er avlyst, så informasjonene om denne som står beskrevet i vedlegget utgår.

Dette ser ut til å bli en fantastisk helg for alle rose- og hageinteresserte, så dette må dere ikke gå glipp av😃 Så sett av helgen allerede nå, så har du noe å glede deg til🌹

Nordisk Rosenweekend 26-28 juni 2020 i Kalmar