Hovedside » Arrangementer » World Rose Convention Foto Konkurranse

World Rose Convention Foto Konkurranse

av | 4. oktober 2022 | Arrangementer

Ønsker du å delta på en verdensomfattende digital fotokonkurranse? Finn frem dine rosebilder og send dem inn. Vinnere vil bli annonsert på verdensomfattende rose konferanse, World Rose Convention i Adelaide i Australia i perioden 27. oktober til den 3. november 2022.

Invitasjon sendt styret i NRF sentralt, oversatt til norsk;

“Kjære medlemmer i World Federation of Rose Societies,

Mange medlemmer har ikke mulighet til å være tilstede på den 19. World Rose Convention i Australien, men for den ivrige fotograf, er det mulighet for å delta ved å sende inn digitale jpeg-bilder til konkurransen. Se vedlagt dokument.  Konkurransen slutter den 17. oktober. For at delta må du raskt sende en e-post for å få din infopakke med instruksjoner: roseexpo22@gmail.com

Beste ønsker

WRC Digital Rose fotokonkurransee

Adelaide”

Konkurransen slutter den 17. oktober.

Det er viktig å bemerke, at man behøver ikke å være til stede på Verdenskongressen, for å delta i denne fotokonkurransen!

Konkurransen har fem kategorier:

1. Et foto av enhver rose. Rosens navn er ikke et krav.
  2. Et blomsterarrangement, hvor rosene dominerer. Rosenes navn ikke et krav.
  3. Et fotografi av enhver rosenhage, hvor roser er den dominerende del av fotografiet. Beskrivelse ikke er ikke et krav.
  4. En enkelt stilk, der viser en blomst av en te-hybrid, grandiflora-, miniature- eller minirose, eller en enkelt rose (åtte eller færre kronblader). Knopper er ikke tillat! Navnet på rosen og rosengruppen er et krav.
  5. Et utsnitt, der viser en klase av en floribunda-, busk- eller polyantha rose. Navnet på rosen og rosengruppen er et krav.

For klasse 4 og 5: f.eks. Rosens navn og rosengruppe = Mister Lincoln, Hybrid Tea. Disse opplysninger, skal tilføyes i tittelen, når bildet uploades.

Last ned vedlegg for å få de detaljerte opplysningenen for konkurransen – det ligger vedlagt både på norsk og på engelsk.

Informasjon om fotokonkurransen på norsk

Informasjon om fotokonkurranse på engelsk